Friday 22 April 2011

friday,220411

kay, harini aku dah lah tak sihat sangat, pagi aku date dengan Nazirul sampai lah pukul 4lebih macam tu ah, ingat hari paling happy ah ni, but! OMG! kejam nya dunia, tak sangka gila lah, tadi ada friend by fb aku IM, dia tanya aku kenal Danny tak, aku cakap ah kenal, dia cakap aku suka kat Danny tu, eu, sory lah kay. dia just ex, bila dia dah cerita semua baru aku tau perangai dia tu macam mana, nak game perempuan hidup². kay tutup cite ni buka cite baru, aku pegy home page, then ternampaklah ada orang post macam ni kat status dia, jap nak copycat, kay nah baca sampai lebam : EY!!SORRY AQ GY UMAH KAU AQ MAIN PC AKU BKAK 4SHARED,FB,YOUTUBE..SORRY IF TA SKE BGY TAU AQ DPAN2 JGN TLIS DLM BLOG..AQ TAU APA YG KAU TLIS KAT DLM BLOG TUH KHAS NTOK AQ..KRIM SALAM KAT MAK KAU CKP THANK BGY AQ MKN N GNE PC..SORRY ;( ok, seriously aku cakap, benda ni memang aku terasa nak mati, sebab aku tau benda ni dituju kan untuk aku, aduh, aku memang benggang dengan kau thats time, but kau pun wani, agak agak ah, benda da lepas kan, walaweeeeeeh, ni aku taksuka ni, sat gi ada lah kata aku macam macam, mulut korang bukan boleh jaga pun, aku dah masak dah, dah ah suka hati korang ah, malas nak layan, buang masa, kbai -.- 

No comments:

Post a Comment