Sunday 10 April 2011

sedih nak mati

ya Allah, kenapa lah banyak sangat dugaan yang beri pada hamba mu ini ya Allah? macam macam dugaan aku dah tempuh tahun ni :( dah lah hari jumaat aku break dengan si dia, then malam plan nak pegy konsert, pastu tak jadi, plan sabtu pula tau, haaaaih, lagi ah tak jadi, sbb dengar cita kena bayar ah, aduh duh duh, dengar cita free ah, aduh, pening kepala hotak, taty pula tidur rumah aku, aku ajak hang time pukul 8 tu, dia taknak :/ dia kata takbiasa and tak pernah keluarbalik malam malam ni, haaaaih, ramai dah call aku tanya kat mana, aku just cakap kat rumah je, tak jadi hang, semua kecewa, aku lagi kecewa, nak tengok nasi pun taknak, bila mama balik rumah, dia pelik kenapa aku ada kat rumah tu, hmmm, aku terus tak ada mood bila taty taknak keluar that time, sebab aku dah tak keluar 2months, rindu bukit bintang wei :'( aku terus jadi taknak keluar sampai bila bila, tak tau kenapa, aku rasa nak duduk rumah je, huh! kesian ex aku, habis kredit dia asyik asyik call aku tanya jadi ke tak jadi ke tak, btw, sorry acab :( choww

No comments:

Post a Comment