Tuesday 26 April 2011

Tuesday, 260411

huh, harini memang lah penat gila nak mati, but best sangat, heeee, pagi pagi lagi aku dah bangun sebab semangat nak pegy kem tu, takut lewat punya pasal, 5.30a.m dah bangun, hahhahhaa, then aku baru nak kejut atyka, but tak payah, dia dah text aku dulu yang dia dah bangun, then bila dah sampai kat kem tu, aku tengok muka semua Ya Allah, skema skema belaka, hahahaha, but ada sorang dua ah yang okay sikit, boleh lagi kat situ ada orang tak puas hati dengan aku, cakap aku bajet hot lah apalah, dia cakap aku bajet hot sebab aku pakai casio -.- bapak tak logik, pasal jam pun boleh buat gaduh kan? haih haih, sakai menyakai ah kau ni laki, muka da ah macam __________ malas ah aku nak bagitau, nanti malu kau, bila dah habis time nak balik tu korang pegy cakap kuat kuat kat belakang, HOT KE HOT KE? kepala babi mu, haih, aku malas ah, nanti gaduh kat situ, haih, dah tutup cerita pasal budak bodoh ni, buat sakit hati bhai -.- cikgu pun amik lah kiterang kat dewan tu, then aku minta tolong cikgu hantar kita terus pegy PWTC sebab aku dengan Atyka nak pi beli buku, then cikgu cakap okay :) hehehe, bila dah sampai sana, kitarang nak makan nasi yang dapat tadi, then pegy lah toilet nak cuci tangan ni, last last, toilet CLOSED :/ perempuan kat situ semua geak, apa ada hal? bukan mati pun tandas closed ke open ke, aduh kau ni pompuan, harap tudung je labuh, tapi suka menganjing² kan orang, ish ish ish, aku pun cover lah malu, buat muka comel :D lepas dah habiis makan, kiterang pegy cari buku pula, aku dapat beli 4/5 buku camtu je, atykah masyuk boleh ah beli banyak² bila nak balik kiterang jumpa mama atykah dulu, minta kunci motor, weee, aku naik motor cam banggang, atykah pulak bawak motor cam babi, saje nak sakat aku bagai -.- ingat aku takut ah? aku just gelak je, hehehehe, aku gelak macam petir, bak kata mak aku dengan orang sekeliling, time aku baru sampai PWTC tu, aku call someone, first dapat, then third tak dapat dah, dia OFF, WTF? aku dah benggang gila that time, then aku call az btry aku pulak habis -.- balik aku charge banyak gila msge msge masuk, ada msge dia, msge dia, msge dia pun ada, -.- aku baru rasa nak touching, but tak jadi, aku kesian dekat dia, aku kesian sbb aku sayang dia, tu je, kbai :D

No comments:

Post a Comment