Friday 10 June 2011

NAZIRUL MUIZZ ADENAN

okay, thats my ex, NAZIRUL MUIZZ ADENAN, hikhikhik, aku break dengan pun sebab AINA adik dia yang bohsia tu, opsss, sorreeeeyy, aku minta break pun sebab, dia sayang sangat adik dia tu, nanti kalau fight, dia taktau nak back up sape kan? haa, better aku break, nanti kalau fight, mesti dia back up adik dia tu kan? hoho, pandai tak aku? lagi pun, aku taktahan lama dah dengan perangai kau wei, IM dengan perempuan, kay tak apa, aku bagi, ni tak, wall dengan perempuan siap main heart heart lagi tu kan, haha, terharu, kau tau tak, malu doe, orang lain baca, kau takmalu ke? aku malu doe, orang IM aku, tanya, asal dengan muizz, woaah, aku just cakap, perangai dia memang canntu, suka sangat layan perempuan, hm, aku memang suka dengan kau muizz, kau sweet, but, hm, entah lah, kadang kadang tak amik tau pasal aku, fed up ah juga kan, time hari sabtu berapa hari bulan ntah, aku sanggup ajak bapak aku pegy sunway pyramid, atas alasan nak beli baju dengan kasut, but, bukan tu yang aku nak, aku pegy sana, just nak jumpa kau je doe, bila dah habis dapat semua barang, aku ajak plak bapak aku pegy desa mentari, dah sampai desa mentari aku text kau, kau ajak aku lepak jap, bila aku lepak dengan kau, apa yang aku cakap, kau nak taknak je layan kan, sumpah doe, perangai kau tak cam first first kita couple dulu, dulu, nak tackle aku pun sanggup fly, datang rumah, thanks lah, time kita couple, 1month aku takpakai HP kan, hm, dah sah sah text dengan perempuan lain doe, salah kau juga, sape suruh buat aku benggang, aku campak ah hp tu, dah 3 rosak, pasal kau, fikir ah doe, aku sayang kau sangat, but kau tak hargai, aku dah lama tahan, pendam sorang sorang, time kita gaduh, aku baca IM  kau, kau kata kat classmate kau tu, selama kau couple dengan aku, hanya game semata mata, bila aku tanya kau, kau taknak mengaku, kau kata, TAK, kau cakap cantu pun sebab kau tengah benggang dengan aku, but, sekarang aku lega, sebab kita dah break, act, aku rasa rugi, sebab parent aku dah tau kita couple, dia dah nampak kau depan mata dia sendiri kan? time kita salam tu, hmm, dah lah doe, kau pegy lah kat perempuan lain,    1month, 2weeks 7days our together, alhamdulillah, 

No comments:

Post a Comment